ALDI zmodernizowany. Nowe otwarcie.

W tym tygodniu dwa sklepy ALDI w Warszawie zostaną ponownie otwarte. Lokal przy ulicy Radzymińskiej na Targówku zostały przebudowany i zmodernizowany.

Z tej okazji klienci skorzystali ze specjalnych promocji, degustacji flagowych produktów ALDI oraz innych atrakcji, w tym animacji dla dzieci.

Lokalizacja

Dwa sklepy niemieckiej sieci ALDI zyskały nowy wygląd – od środy 24 zaczął ponownie działać sklep przy Al. Krakowskiej a ALDI na Targówku otwarty został w piątek 26 stycznia. Wnętrza obu zaprojektowano w oparciu o ustandaryzowany koncept, który będzie obowiązywał we wszystkich krajach, w których rozwijana jest sieć marketów ALDI. Dzięki temu klient z Warszawy, tak samo odnajdzie się w ALDI w Niemczech czy Francji. Pomysłem na sklepy ALDI jest nowoczesność, prostota i dbałość o detale.

Dodatkowo, w ramach działań na zewnątrz sklepów, odświeżono miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz w pobliżu wejść utworzono 2 miejsca parkingowe dedykowane rodzinom z dziećmi.

Nowy wygląd

„Sklepy stały się bardziej nowoczesne, jasne, przestronne i kolorowe. Przebudowa to tylko jeden z kroków związanych z udoskonalaniem naszej sieci. Dobre przyjęcie przez mieszkańców stolicy zachęciło nas do rozważenia kolejnych lokalizacji. Obecnie jesteśmy na etapie ich analizy pod kątem inwestycji. Wierzymy, że dalsza ekspansja marki ALDI w Warszawie jest dobrym kierunkiem” komentuje Maria Rutkowska, Kierownik Ekspansji ALDI.

Do tej pory sieć otworzyła trzy sklepy w Warszawie. Ostatni powstał przy ulicy gen. Fieldorfa „Nila” 11.

Nastawienie na potrzeby klienta

„Klient z Warszawy jest niezwykle wymagający. Dzięki asortymentowi w dobrej cenie, niedużym kolejkom i miłej obsłudze, coraz więcej klientów przekonuje się do naszej marki. Uczynienie naszych sklepów bardziej przyjaznymi to kolejna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów” – komentuje Kamil Babiarz, kierownik jednego z warszawskich sklepów ALDI.

W trakcie wydarzenia, klienci korzystali z promocji sięgających niemal 35%, wzięli udział w degustacji kawy, herbaty, słodyczy oraz pieczywa z dodatkami, a także otrzymali upominki firmowe. Dla dzieci przygotowano strefę z animacjami: malowaniem buziek oraz balonowym zoo.

Wartości sieci dyskontów ALDI

Pomimo dynamicznych zmian, które dotyczą sieci dyskontów ALDI, wartości którymi kieruje się spółka, pozostają niezmienne od lat. Na pierwszym miejscu stawiane są jakość, produkt i cena. W najbliższych latach w planach spółki jest stałe poszerzanie asortymentu oraz nieustanna praca nad zapewnianiem klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych.

fot. ALDI Warszawa Radzyminska 62 - ALDI zmodernizowany. Nowe otwarcie. - sklep, otwarcie, jakość, dyskont, animacje dla dzieci, Aldi
Warzywa i owoce
fot. ALDI Warszawa Radzyminska 9 - ALDI zmodernizowany. Nowe otwarcie. - sklep, otwarcie, jakość, dyskont, animacje dla dzieci, Aldi
Pieczywo

2 thoughts on “ALDI zmodernizowany. Nowe otwarcie.

  • 10 marca 2018 at 01:11
    Permalink

    Kolejny zagraniczny market. Świetnie tego nam brakowało

    Reply
  • 13 marca 2018 at 22:23
    Permalink

    Niemieckie jedzenie dla Polaków? 🙂 Nie dziękuję wole kupić u polskiego przedsiębiorcy

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *