Chcesz sprzedawać znicze w dzień Wszystkich Świętych? Odbierz decyzje od ZDM-u

Przypominamy, że wszyscy, którzy są zainteresowani prowadzeniem handlu pod cmentarzami w okresie Święta Wszystkich Świętych, powinni odebrać do 12 października decyzję o zajęciu pasa drogowego.

Sprzedaż zniczy, kwiatów, wieńców oraz innych produktów pod cmentarzami w zbliżające się Święto Wszystkich Świętych będzie możliwa po przedstawieniu przepustki na wjazd w rejonach cmentarzy. Podstawą jej uzyskania jest posiadanie decyzji na zajęcie pasa drogowego pod stoisko handlowe.

Gdzie odbierzecie takie decyzje? Od 1 października czekają one w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich, przy ul. Chmielnej 120. Są do odbioru w godzinach 8.00-15.00. Macie czas do 12 października. Jeśli nie możecie zrobić tego osobiście, przekażcie osobie wyznaczonej przez Was pisemne upoważnienie. Pismo musi zawierać:

– imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru

– nazwę cmentarza

– numer PESEL osoby upoważniającej.

Po wskazanym wyżej terminie decyzje nieodebrane zostaną wysłane pocztą. Pamiętajcie, że opłaty za zajęcie pasa drogowego dokonacie w siedzibie ZDM-u, ale nie funkcjonuje tam tradycyjna kasa, a specjalne opłatomaty. Płatność jest możliwa zarówno kartą, jak i gotówką.

 

JK

Joanka Karczmarczyk

Tekściara, mama, mieszkanka Targówka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.